خواندنی های جالب
 
مختلف
مطالب گوناگون

این افراد باید از یقه های ایستاده استفاده کنند مانند یقه انگلیسی ،فرنچی و یقه مردانه.

 افرادی که گردن های کوتاه دارند

از یقه های باز مانند یقه هفت،خشت و گرد استفاده کنند.

 معایب شانه ها

افرادی که شانه های کوتاه دارند باید از اپل در لباس هایشان استفاده کنند و از آستین های پفی استفاده کنند و افرادی که شانه های پهن دارند باید از اپل استفاده نکنند ، سر شانه های چسبی داشته باشند و از آستین بارانی استفاده کنند.

معایب بالا تنه

کسانی که بالا تنه های بلندی دارند باید بیشتر از بلوز و دامن استفاده کنند و از لباس هایی که از زیر سینه شروع می شود بیشتر استفاده کنند . کسانی که بالا تنه های کوتاهی دارند باید بیشتر از لباس های سرهم استفاده کنند.

 معایب سینه

کسانی که سینه های چاق دارند باید از پارچه های ساده استفاده کنند و از برش های راست که از سر شانه شروع می شوند استفاده کنند و از برش های عصایی استفاده کنند. کسانی که سینه های کوچک دارند باید از برش های عصایی استفاده کنند و از پنس های کنار سینه اسفاده کنند .

 معایب باسن

کسانی که باسن های بزرگ دارند باید سعی کنند لباس های راسته استفاده کنند و از مدل های خمره ای استفاده نکنند و قسمت های سینه را خوب چسب کنند و به طرف پایین لباس را کمی گشاد تر بدوزند و کسانی که باسن های کوچک داشته باشند باید از لباس های کمری بیشتر استفاده کنند .

 شکم بزرگ

این افراد باید روی شکم را ساسون ندهند و برای شلوار و یا دامن از کمر استفاده نکنند و کمر سر خود بدهند و از لباس های راه دار عمودی استفاده کنند .

 معایب قد

قد بلند ها از لباس های فن و کمی گشاد با رنگ روشن استفاده کنند و دامن های کوتاه بپوشند . از بلوز و دامن استفاده نمایند و ماکسی یا لباس های یک سره و بلند نپوشند و قد کوتاه ها لباس معمولی ، دامن بلند و رنگ تیره استفاده کنند .

 

معایب لاغری و چاقی

افرادی که لاغر می باشند باید از لباس های چین دار ،رنگ روشن ، پارچه های لباس شب ، و از لباس هایی با گل های درشت استفاده کنند . افرادی که چاق می باشند از لباس های تنگ و تیره استفاده کنند و اگر از لباس های طرح دار می خواهند استفاده کنند باید از طرح های ریز استفاده کنند و از پار چه های راهدار با راه های عمودی استفاده کنند .

 آستین

افرادی که دست های پر دارند می توانند از آستین های کوتاه بیشتر استفاده کنند و افرادی که دست های لاغری دارند آستین های بلند و پاکتی بپوشند .

 روسری

افرادی که سبزه می باشند باید از رنگ های سرد مثل آبی کم حال و… و افرادی سفید پوست از رنگ های گرم استفاده کنند .

 


درباره وبلاگ


ممنون از اینکه به وبلاگ من آمدید. در این وبلاگ هر مطلبی که دوست دارید بدون داشتن موضوع خاصی می توانید به این وبلاگ ارسال کنید. برای ارسال مطلب عضو شوید. برای داشتن یک سری از مطالب در خبرنامه عضو شوید.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ



ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 145
بازدید کل : 31881
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

این صفحه را به اشتراک بگذارید
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

Powered by zirebaran.org
دریافت کد شکل ایکون

لطفا نظر بدهید